41. Sajam kozmetike „Dodir Pariza“

Kozmetička industrija se ubrzano menja pod uticajem savremenih tehnologija i sve izraženijih potreba potrošača. 41. Sajam kozmetike „Dodir Pariza“ još jednom je potvrdio zašto i dalje važi za centralno mesto okupljanja stručnjaka, brendova i inovatora iz regiona. Sajam je ponudio bogat sadržaj kako iskusnim profesionalcima, tako i onima koji tek ulaze u ovu industriju.

Jedan od najzapaženijih trendova ovogodišnjeg sajma bio je koncept mobilnih salona – kozmetičkih, frizerskih, lash, nail, masažnih ili edukativnih jedinica koje se mogu postaviti gotovo bilo gde – na placu, ispred tržnog centra, u prirodi, pa čak i na planini ili pored mora. Posetioci su mogli da vide ponudu ovih salona po cenama od 5.000 do 8.000 evra, uz mogućnost kupovine na rate ili kroz franšizni model. Njihova posebna prednost je energetska nezavisnost – opremljeni solarnim panelima i sopstvenim sistemima za vodu, ovi saloni predstavljaju savremeno rešenje za poslovanje u pokretu.

Kao i prethodnih godina, edukacija je zauzela važno mesto na sajmu. Tokom dvodnevnog kongresa „Moć znanja“ i brojnih stručnih predavanja, učesnici su imali priliku da se upoznaju sa najnovijim dostignućima iz oblasti kozmetologije i estetske medicine. Poseban akcenat bio je na upotrebi exosoma – naprednih bioloških jedinjenja koja omogućavaju ciljani prenos aktivnih supstanci u ćelije – u tretmanima podmlađivanja, borbe protiv hiperpigmentacija i podsticanja rasta kose.

Na predavanjima su obrađene i važne teme kao što su mikrobiota kože, zaštita kože od UV zračenja, „zelene“ tehnike i prirodni preparati, ali i pitanje kako voditi salon bez zapostavljanja sebe kao preduzetnika.

Drugi dan sajma bio je rezervisan za prezentacije najnovijih rešenja u tretmanima kože lica i skalpa, uključujući Balancing kolekciju proizvoda i DERMASEMITA LED lampu. Podološki deo sajma predstavio je inovacije u nezi problematičnih noktiju, uz ekskluzivno predstavljanje knjige „Problematični nokti“ renomiranog stručnjaka Daniela Abratkiewicza.

Značaj digitalne transformacije u industriji lepote potvrđen je predstavljanjem aplikacije Moja Agenda, specijalizovane za zakazivanje termina, timsku koordinaciju i digitalni marketing salona. Milica Malešić, CEO platforme, demonstrirala je kako digitalni alati – uključujući sadržaj za Reels i TikTok – mogu značajno unaprediti organizaciju i komunikaciju u svakodnevnom poslovanju.

Drago nam je što možemo da pružimo priliku našim izlagačima, ali i posetiocima da se upoznaju sa najnovijim trendovima, inovacijama i tehnologijama. Sa svakim novim izdanjem, ovaj sajam postaje sve važniji za razvoj kozmetičke industrije u našem regionu. Hvala svima koji su bili deo ovog događaj, kaže Kosta Maksimović, organizator sajma kozmetike.