Ecommerce Asocijacija Srbije predstavila je prvo nacionalno istraživanje tržišta elektronske trgovine u Republici Srbiji, koje donosi jedinstven i sveobuhvatan uvid u stanje i pravce razvoja domaćeg e-commerce tržišta. Izveštaj je objavljen na preko 140 strana, a u njegovoj pripremi učestvovali su ključni akteri iz institucija, privatnog sektora i same e-commerce zajednice. Izveštaj je rezultat višemesečnog rada i saradnje sa: Narodnom bankom Srbije (NBS), Republičkim zavodom za statistiku, RATEL-om, Privrednom komorom Srbije, kompanijama Visa i Mastercard, kao i brojnim internet prodavnicama i internet kupcima koji su uzeli aktivno učešće kroz anketiranje i direktne uvide iz prakse. „Ovo istraživanje predstavlja važan korak ka boljem razumevanju tržišta elektronske trgovine u Srbiji. Zahvalni smo svima koji su doprineli njegovoj realizaciji – od vodećih institucija koje su podelile ključne podatke i ekspertizu, do vlasnika internet prodavnica i online kupaca koji su svojim iskustvom i uvidima obogatili rezultate. Verujemo da će ovaj izveštaj postati osnova za bolje planiranje, regulativu i podršku daljem rastu digitalne trgovine u zemlji,” izjavio je Ivan Tanasković, izvršni direktor Ecommerce Asocijacije Srbije. Kompletno istraživanje je dostupno javnosti na sajtu Asocijacije: ecommserbia.org/istrazivanje-trzista
