Beogradska beauty scena postala je bogatija za novi brend koji kombinuje egzotiku, luksuz i vrhunsku negu. My Geisha, globalno prepoznat brend prisutan u više od 16 zemalja, nedavno je otvorio je svoju prvu franšizu u Srbiji u tržnom centru Galerija. Ovaj brend donosi ne samo ekskluzivne parfeme, već i premium korejsku kozmetiku, koja sve više osvaja ljubitelje kvalitetne nege.
My Geisha je poznat po svojim parfemima sa visokim procentom esencijalnih ulja, koji pružaju dugotrajan i bogat miris. Pored mirisnih kreacija, ovaj brend nudi i vrhunsku korejsku kozmetiku sa inovativnim sastojcima kao što su hijaluronska kiselina, niacinamid i peptidi.
„Naša misija je da donesemo najbolje iz sveta lepote na domaće tržište i omogućimo svim ljubiteljima kozmetike da uživaju u vrhunskoj kozmetici inspirisanoj Azijom“, kaže Diana Radivojevć, vlasnica prve franšize My Geisha u Srbiji.
Prvi utisci kupaca pokazuju da su kupci sa oduševljenjem prihvatili ovaj koncept, a planovi za budućnost već su u toku. Povodom otvaranja prve My Geisha radnje u Srbiji, razgovarali smo sa Dianom Radivojević, vlasnicom franšize.
Kada ste se prvi put susreli sa ovim brendom?
Prvi put sam se susrela sa MY Geisha brendom pre tačno šest godina u Bukureštu, u jednom od najvećih tržnih centara. Sećam se da nisam mogla odmah da odlučim koji parfem da izaberem, jer su mi se gotovo svi dopali koje sam probaLA.
Po čemu se My Geisha razlikuje od drugih parfemskih i kozmetičkih brendova na našem tržištu?
My Geisha se izdvaja po svojoj jedinstvenoj kombinaciji luksuza i prirodnih sastojaka. Ono što ga čini posebnim u odnosu na druge parfemske i kozmetičke brendove jeste to što je svaki parfem je pažljivo kreiran sa visokim udelom parfemskih ulja, osiguravajući dugotrajnost i intenzitet. Takođe, u proizvodnji se koriste pažljivo odabrane esencije, bez štetnih hemikalija, čime se postiže nežna, ali efektna formula pogodna i za osetljivu kožu. Pored ekskluzivnog dizajna pakovanja, još jedna dobra strana my Geisha parfema je to što je moguća personalizacija bočiće i kutije, što my Geisha parfeme čini idealnim poklonom.
Koji su proizvodi trenutno najtraženiji među domaćim kupcima?
Što se esencija tiče, trenutno su najprodavaniji Musk, Unseen, Aphrodisiac, kao i Foreplay. Od korejske kozmetike, najprodavaniji proizvodi su Time Rewind krema i serum, Vitamin C i Real Ceramide Serum.
Koliko je publika upoznata sa konceptom korejske kozmetike i kakve su prve reakcije?
Interesovanje za korejsku kozmetiku u Srbiji značajno raste, ali je još uvek relativno nov koncept za širu publiku. Mladi i beauty entuzijasti su najviše upoznati sa korejskom kozmetikom, posebno oni koji prate globalne trendove putem društvenih mreža. Publika je oduševljena inovacijama, laganim, ali i efikasnim formulama. Oni koji su probali korejsku kozmetiku primećuju poboljšanja u hidrataciji, sjaju i elastičnosti kože.
Da li planirate širenje u druge gradove Srbije?
Nakon uspešnog lansiranja u Beogradu i pozitivnog odaziva kupaca, spremni smo da napravimo sledeći korak ka povećanju našeg prisustva na tržištu.U narednim mesecima planiramo proširenje naše poslovne mreže u ključnim gradovima Srbije. Cilj nam je da ljubiteljima naše parfemske linije omogućimo jednostavniji pristup našim proizvodima i da širimo našu poslovnu mrežu.
My Geisha donosi dašak Orijenta u srce Beograda, a kako će se dalje razvijati ova beauty priča – ostaje da vidimo!