Virtuelni štandovi/Showroom
Neka se Vaša kompanija nađe na virtuelnom sajmu, odnosno u Show room-u Digitalnog privrednog vodiča. Budite uvek dostupni klijentima i partnerima bez vremenskog i geografskog ograničenja.
Šta je virtuelni štand?
Virtuelni interaktivni kutak u kome predstavljate firmu, proizvode ili usluge, poput sajamskog štanda. Na Digitalnom privrednom vodiču Vaš štand otvoren je za posetioce 24/7.
Šta može da sadrži virtuelni štand?
Kompletne informacije o kompaniji i njenom poslovanju. Interaktivni 3D štandovi sadrže sve podatke o firmi predstavljene kroz fotografije i video sadržaj. Dodatne informacije kompanije mogu dati i u PDF-u i fajlovima drugih formata, elektronskim knjigama, prezentacijama i dokumentima koje posetioci mogu sa štanda preuzeti na svojim uređajima. Na štandu se nalazi i takozvana chat soba, putem koje klijeti mogu da stupe u kontakt sa kompanijom.
Kako nastaje virtuelni štand?
Razvoj virtuelnog štanda počinje procenom i razvojem koncepta i dizajna prema potrebama kompanije. Potom se kreira 3D prikaz enterijera i eksterijera i postavlja se multimedijalni materijal.
Prezentacije se kreiraju kao multirezelucijski fajlovi i učitavaju se na svim uređajima i operativnim sistemima.
Glavne prednosti virtuelnog štanda?
Virtuelni štand na Digitalnom privrednom vodiču povećava vidljivost brenda na internetu, dajući kredibilitet kompaniji.
Još neke od prednosti su:
– Jednostavno i inovativno predstavljanje proizvoda i usluga
– Pojedinačne proizvodi mogu biti direktno povezani sa web prodavnicom ili sajtom kompanije
– Promo materijali uvek dostupni klijentima i partnerima
– Globalna dostupnost kompanije, bez obzira gde se publika nalazi
– B2B i B2C sastanci
– Direktna komunikacija sa klijentima
Cenovnik
Virtuelni štand TIP I
Cene su izražene u dinarima-
4 proizvoda
-
1 pdf
Virtuelni štand TIP II
Cene su izražene u dinarima-
8 proizvoda
-
2 pdf-a
-
1 video
Virtuelni štand TIP III
Cene su izražene u dinarima
-
do 12 proizvoda
-
3 pdf-a
-
3 videa
-
chat
-
kontakt forma